اوزیل: "مربی اعتماد به نفس در من است و من می خواهم به موفقیت در اینجا"

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تعداد سفید پوستان 10 در مورد شروع خوبی تیم خود را به فصل سخن گفت: "ما بسیار خوشحال هستیم زیرا ما هر دوبازی موفق به کسب کردم و شش نقطه ما باید برای بازی بهتر است، اما بسیاری از اتاق را برای بهبود وجود دارد."آلمان نیز در مورد این تیم قصد دارد در این فصل صحبت کرد:. "هنگامی که شما برای یک تیم بازی به عنوان به عنوانرئال مادرید مهم، شما دارند به برنده عنوان و ما انجام خواهد همه چیز ممکن است ما سخت کار ما یک باشگاه است کهبازیکنان خاص و من معتقدم که ما عنوان برنده امسال ما اهداف ما و هر یک از ما نقش دارد و ما سعی خواهیم کرد به نفع خود تمام عناوین را در ارائه این یکی از دلایل بزرگ برای من بودن در اینجا ".

همانطور که برای وضعیت شخصی خود، اوزیل خار کنار شایعات در مورد خروج احتمالی وی: "من می خواهم به موفقیت زیادی شده است در رسانه ها در مورد تیم های دیگر نوشته شده است، اما من یک قرارداد با رئال مادرید و من در اینجا به ماندن من. اعتماد به نفس مربی و من احساس می کنم بسیار خوب است. همچنین، من یک قرارداد تا سال 2016 است. من درک بسیار خوبی با تمام هم تیمی های من و لذت و افتخار به بازی برای رئال مادرید "است.

او همچنین برجسته چه امتیازی آن است که به کمک یک افسانه مانند روز زیدان در روز: "او بت من بود و بخشی ازکادر مربیگری که ما را آموزش می باشد وقتی که من او را برای اولین بار دیدم من خیلی عصبی بود. او یک فرد فوقالعاده ای است که کمک می کند تا بسیاری است. به او "ما بسیار خوشحال هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ] [ 22:12 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 351
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 30714
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1